Sunday, July 17, 2016

PERLU KE CALL CENTER TU??

Soalan Sengal...

Berapa amount check terakhir yg you prepare ?
Berapa amount cek yg yg terakhir you terima?

Nilah yang buat aku becinta nak call CIMB sebab adanya system baru depa yang tak boleh dah call direct sebaliknya semua call depa transfer kat call centre. Reasonnya..untuk lebih sistematik katanya..Sorry to say..akak tak Nampak pun tak mana sistematiknya dik non! sebab call centre korang ni sebenarnya menyusahkan malah melambatkan lagi urusan kami pelanggan bank ni.

Cam soalan kat atas ni..katanya untuk verify yang account tersebut kepunyaan kita..Tapi korang fikir tak yang authorised caller bukan semuanya prepare payment so bila masanya nak check apa payment yang dah dibuat and dalam sehari beratus cek yang dikeluarkan..

Naper la korang tak buat ID No atau No. PIN tertentu supaya kami customer ni tak disogokkan dengan soalan sengal cam ni??. Kami customer ni pun tak dibenarkan bercakap sendiri dengan pegawai yang bertugas di cawangan tersebut..dan paling tak suka tu terpaksa lak menunggu si call center ni jadi orang perantaraan antara customer dengan pihak bank. Tak ker buang masa dan bill telefon tu namanya? Huh!

Please la...korang implement balik la cara lama tu..Tak der maknanya lebih bagus adanya call center ni.. Kata nak cut cost...ni pegi mengGAJI depa ni bukan namanya menambah cost ke??

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com