Thursday, December 15, 2016

PLAN LULUS JUGAK AKHIRNYA...PROJEK 2017 MENANTI !


Alhamdulillah Allah dengar segala permintaan hambaNya ni...Setelah bertungkus lumus..buat appointment dengan pelukis plan..kontraktor dan segala macam manusia yang berkaitan dengan projek akak tahun depan...AKHIRNYA plan kami diluluskan. Korang mungkin tak dapat bayangkan macammana happy dan leganya aku. Berbaloi kiranya aku dan hubby menunggu berbulan-bulan.

Insya Allah projek terbaru kami yang jangkanya akan dimulakan tahun depan 2017!. Mungkin bila korang baca citer aku ni rasa cam mudahnya aku mengumpul harta kan?. Haish.. it's not easy as you all bayangkan...Kalau tak cekal semangat, dah lama akak kibar bendera putih.
 
Tapi demi masa depan anak-anak yang 2 kerat (abang dan baby) aku dan hubby usahakan tanpa kira penat lelah..Hasilnya..of coz la buat kami rasa bangga jugak sebab tak semua mampu melakukannya dengan sempurna.
 
Thank you sangat kat hubby aku sebab sepanjang nak menjayakan projek ni..jenuh dia melayan kerenah aku (aiks!..aku pun banyak nahan sabar layan kerenah dia tau). Apa yang aku bangga sangat dengan dia ni ialah kesungguhan dia dalam mengumpul harta untuk kami anak beranak.
 
Memang tak sebanyak mana tapi memadai buat aku dan anak-anak untuk bekalan masa depan...Alhamdulillah Syukur Ya Allah...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com