Monday, March 13, 2017

MENGHITUNG HARI..

Menghitung hari...kuar lagu Kris Dayanti plak dahhh...Memang la aku dok menghitung hari ni..Excited sesangat sampai rasa cam nak tukar jer haribulan calendar tu kasi cepat sket..hehe
 
Pasai apa cikkk?. Memang la ada pasai nyer...Kalau tak tak dak la cik lagu nih!. Aku nak berlibur ke Bandung Indonesia 1hb March ni..Kalau sebelum ni pergi ke mana-mana dengan family tapi kali ni aku bershopping dengan kengkawan sekolah masa form 5 dulu.. Even masing-masing dah berumur tapi weolls masih contact each other tau...Ni yang nak buat rombongan Cik Kiah ke sana ni. Tapi tak la semua dalam group..4 orang jew..
 
Persiapan awal seperti tiket, luggage, food dan transportation semua dah diuruskan Kak Anis..Boleh jadi leader dia ni..Dia gak ler yang uruskan pertukaran matawang kami termasuk boarding pass. Hah ko..tinggal bawak badan jer kat Aiport KLIA 2 nanti.
 
Persiapan kami plak..menyediakan list barangan yang perlu (ada gak yang tak perlu )dibeli. Depa dah berjela-jela listnya sedangkan aku tak sampai 10 barang..huhu (nak nangis pun ada) Ikutkan memang tak de benda penting yang aku nak beli kat sana cuma saje nak buang duit yang lebih ni...(krik!.krik!)
 
Paling penting aku pergi ke sana atas restu hubby dan dia gak yang sponsor duit shopping hakak. Hoyeyy!! Insya Allah.. kalau aku ingatlah yer..aku post gambar kat sana dalam blog ni..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com