Thursday, June 20, 2013

BAJU RAYA ONLINE AKAK....

Tak lama lagi kita nak puasa....tapi paling best tu Raya! Dah mengalahkan bebudak aku ni..Excited dengan raya . Naper agaknya aku suka raya? Boleh makan kuih muih...paling penting tu boleh bermaaf-maafan dengan suami setelah "membuli" dia..Hik! Hik!

Kalau dulu aku manjang miss buat baju raya, kali ni idok lagi sebab aku dah buat persiapan awal. Tak der maknanya nak tempah menempah ni. Lambat satu hal....lain yang diukur..lain yang dibuat...Kain ala ikan mermaid pun aku tak leh masuk kaki ari tu...Frust sesangat sebab kain aku tu paling aku suka!

Macam tak sabor nak share dengan korang salah satu baju yang akak beli kat online...suker sangat dengan kalernya. Officemate aku pun tangkap jealous uwahhh sebab tak leh pakai...Sure tak lepas nih katanya...Tak per ..nanti kita sama-sama cari saiz besor yerk. Tapi kalu sedondong deng hubby ni..mau melompat dia...terang nau kaler nyer. Ingat nak matchkan dengan kaler yang soft sket tapi tetap mantopps dan meletups gitewww...

Tahun ni akak tak buat bisnes kain cam selalu sebab kengkangan masa yang tak mengizinkan. Jadi dari jadi tokeh...akak jadi pembeli jer wat masa ni.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com