Thursday, June 20, 2013

SALAH FAHAM LER TU...

Akak tak ler marah jauh sekali berkecil hati menerima apa-apa komen dari blogger yang singgah kat blog akak ni. Cuma tergerak hati untuk menerangkan kepada insan yang tak mahu plak memberi namanya untuk akak paparkan di sini agar tidak salah faham di atas kenyataan akak .

Soal pemberian Allah tentang kelebihan dan kekurangan hambaNya adalah hak Dia. Jadi kita sebagai manusia ni menerima seadanya. Tinggal lagi..kita berusaha untuk memperbaiki kekurangan tersebut tanpa melanggar batas-batas dan hokum tertentu.

Dalam hal pemakaian korset yang akak bincangkan tu..tak menyindir mana-mana pihak termasuk blogger yang memberi komen tu. Itu adalah pandangan peribadi akak yang merasakan yang pemakaian korset tu amat membebankan dan ini diakui oleh rakan-rakan akak yang memakainya.

Jadi di manakah persoalan "riak" yang ditimbulkan tu...Akak cuma cakap, bersyukur (akak ulang yer BERSYUKUR ) yang akak dikurniakan bentuk tubuh yang tak memerlukan pemakaian korset segala. Tu jer..tak lebih dan tak kurang....

Harap pembaca meneliti apa yang akak tulis sebelum menjatuhkan hukum yer... Sentap akak tauuuu...

Tak de maknanya yang sentap mentap dik... akak ni dari tadi happy forever okeyyy....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com