Saturday, October 19, 2013

ALWAYS IN MY HEART....

Kata orang, kita akan lebih menghargai seseorang apabila orang tersebut tiada di sisi. Agak2 korang..setuju tak?. Mulanya aku tak setuju gak tapi..bila berjauhan dengan hubby aku hari ni, barulah aku terasa yang  aku sangat2 merasai kehilangan...Bukan pegi mana pun...PD jer ada Staff Trip..

Rupanya baru aku sedar..memang ada sesuatu yang tak lengkap dalam hidup aku ni kalu dia tiada..Rasa macam diri ni kosong tanpa perasaan pun ada gak..Eikk! emo plak aku ni tetiba kann. Selalu tu ada jerr usikkan dia yang buat aku marah..

Terbayang aku perasaan mak yang kehilangan abah teman seumur hidup dia yang dah berpuluh tahun bersama...Ya Allah...bagaimana jika aku di tempat emak ..cuma ditemani anak2 dan menguruskan semuanya seorang diri...Hish! dah makin merapu plak aku petang2 ni...

Hihi...rindu plak aku bau rokok kretek dia yang selalu buat aku tak boleh bernafas tu. Rindu dengan usikkan nakalnya...Rindu segala2nya pada insan yang bergelar suami  sorang ni. Harap dia di sana tidak melupakan aku dan anak2.

1 comment:

  1. So sweettt... muga berkekalan hingga ke hujung nyawa. Aminn.

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com