Tuesday, November 11, 2014

SAKIT PLAK HATI NI..

Frust sangat! Itu yang boleh aku gambarkan bila balik umah dengan perasaan keterujaan untuk melihat batu bunga yang diukir seperti sesiku keluang di pasang oleh kontraktor hari ni..

Tak terkeluar suara aku bila melihat cara pemasangan yg dibuat.TERBALIK Okay!!.Serius..camner terbaliknya batu tu..camtu la terbalik nya hati aku. Nak nangis pun ada rasanya tapi lebih kepada marah sebenarnya! . Kalau dah tak tau tu tanya la cara macam mana nak pasang..ni sukati  dia jer.




Punya la jauh dan bersusah payah membelinya..alih-alih hasilnya tak menepati citarasa aku. Nasib baik..diaorang dah balik masa aku sampai. .kalau tak, mau kena sound gak mamat2 ni.

Aku tak kira okay!..apa jadi sekali pun, aku tau balik esok dari ofis..aku tau sumer ni okay.  Geram gak dgn hubby aku sebab sibuk dgn renovation umah sewa..umah sendiri tak di monitornya.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com