Tuesday, December 25, 2018

KITA MERANCANG ..ALLAH MENENTUKAN..

Bulan Dec ni..cam biasa le..bulan jenjalan makan angin kan. So we decide pergi ke Penang reunion kengkawan hubby..pada 15 dan 16 haribulan..Dah tempah Hotel Raibow Paradise kalau tak silap di Batu Feringgi tempatnya.

Macam selalu..kalau nak berjalan ke mana-mana, aku la yg menyediakan kesemua barang yg nak di bawak. Untuk dinner, kami mak2 ni kena bepakaian baju kurung dan berkain batik. OMG! Seriously aku memang tak pandai pakai kain batik ok. So aku decide cari baju kebaya readymade dan kain batik memang dah siap berjahit.

Utk handbag plak..aku pilih clutch yg memang dari dulu aku suka designnya


Tapi itulah kuasa Tuhan mengatasi segalanya. Sabtu planya nak pergi..khamis..hubby lak masuk wad. Punah harapan omak nakkk...

Tapi demi nak memastikan dia sihat..aku sanggup korbankan semua tu. Berjalan bila2 pun boleh tapi kesihatan tu penting kan? ( try pujuk hati yg lara)

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com