Sunday, December 2, 2018

KO RASA AKU ADA MASA UNTUK SAKIT HATI??

Tajuk cam iklan panadol sakit kepala plak kan?..Hik!hik! Memang aku ni bukan spesis yang suka nak pendam masalah dalam kepala hotak. Friendly speaking..aku jenis orang yang tak akan sesekali lari dari masalah dan akan cuba menyelesaikannya no matter how difficult it is!

Kalau ada yang rasa tindakan dia tu buat aku dan keluarga aku akan rasa terkilan atau sedih..forget it sebab tak ada benda yang nak disedihkan pun..cuma kalau nak sedih pun sedih sebab memikirkan orang terdekat sanggup malah cuba untuk menikam keluarga dari belakang..

Ni lah dia melayu ...nak kata Islam, dalam IC memang Islam tapi attitudenya Subhanaullah...Tak rasa bersalah ke bila kaki tu dah jejak ke tanah suci tapi hati tu masih ada sisa-sisa hitam yang bisa mengheret kau ke neraka!

Itu lah bezanya muslimin yang ke Mekah untuk mengabdikan diri kepada Allah dan spesis yang mengejar titile Haji/Hajjah semata-mata..

Lantak korang la..aku tak kisah..Tak de masa pun untuk aku rasa kecik hati atau tersinggung dengan tindakan korang tu..Buat lah apa korang nak buat sementara masih diberi nafas oleh Allah..

Tumpang lalu...😃

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com