Tuesday, July 30, 2019

SAKITNYA RASA BILA DIKHIANATI...

Tajuk atas ni mungkin buat korang tertanya-tanya kan? Siapa yang menghianati tu??. Tak kisah la siapa..tapi perkara paling penting bila kita mempercayai seseorang malah meletakkan dirinya di tempat yg terhormat tapi hakikatnya dia menghianati kita dalam diam-diam. Sadis kan??

Jauh dilubuk hati ni rasa terkilan..marah..sedih yang teramat bila tau orang yang aku hormat selama ini sanggup menghianati keluargaku...sanggup melihat kemusnahan keluargaku hanya kerana sifat busuk hati, dengki melihat kebahagiaan kami.

Selama ni ..aku sering beranggapan baik terhadap dia malah dia diantara orang-orang yang sering berada dalam doaku..tapi di mana silapnya sampai sanggup dia menghianati kami ..memisahkan kami dengan orang yang kami sayang dengan cara kotor dan keji!

Jangan penah terfikir yang cara kamu tu akan membuat kami lemah kerana kami masih ada Allah yang melindungi dan memerhatikan setiap gerak geri kami. Aku yakin suatu hari kelak, kamu akan terima balasan setimpal dengan perbuatan keji kamu tu...

Kamu bukan hidup selamanya menongkat langit kerana suatu masa kelak kamu akan mati dan yakin lah siksaan kubur yang bakal menanti atas apa yang kamu lakukan di dunia ni. Kami sama sekali tidak akan mengampunkan dosa-dosa yang telah kamu perbuat!

Jangan penah menyalahkan kami kerana membuang kamu wahai manusia berhati syaitan!


No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com