Friday, November 16, 2012

SEDEYYY...AKU NAK BERCUTIIIII!!!

Ni ler padahnya kalau bikin kerja saat-saat akhir. Ni sumer salah hubby aku (ni yang nak tarik muka 14 depan dia ni) Nak decide gi vacation kat mana pun terkial-kial nak buat keputusan. Sudahnya sumer tempat percutian penuh...Nak nangis dah nie...Aku excited nak bercuti mengalahkan budak kecik lagi tau....

Plan nak bawak rombongan cik Kiah kononnya...tapi emak tak mau ikut..Dah agak pun jawapannya sebelum aku telefon tu sebab Cameron Highlands tu tak der tempat shopping. Apa pun..aku suka gi sana sebab jauh dari hiruk pikuk bandar yang sesak ni. Hutan hijau semulajadinya tu yang menambat hati aku..Pendek kata dah fall in love dgn Cameron...

Anak bujang dan anak dara aku lebih excited pegi PD. Please la weiii....PD ler teman paling jemu aku pegi..setakat nak mandi kolam...huh!

Ni tengah deal dengan emak kawan anak bujang aku yang ada chalet kat sana. Mudah-mudahan dapat laaa...AMINNNN...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com