Wednesday, December 5, 2012

LAMANYA TAK UPDATE BLOG

Kesian blog aku ni..terbiar sekian lama tak ber up date. Ni bukan lagi bercendawan, kulat spora sumer tumbuh. Nak buat camner kan..tuntutan kroje yabg bertimbun cam timbunan sampah yang tak penah habis.

Ingatkan bila dah habis audit..boleh ler akak tarik nafas lega. Rupanya tugasan tax plak menanti. Masa ni ler aku terfikir sesalan yang tak sudah...naper ler aku boleh terjebak amik accounting dulu..Camner leh terfikir minat dengan angka ni.


  1. Cuba kalau dulu amik Culinary ker...kan ke enjoy! Boleh le aku mengandakan berat badan aku yang manjang underweight ni. Pagi petang makan jer ...Ni tidak! hari2 "makan calculator".:

  2.  Tak pun, aku ambil interior design. Tak kira ler fashion ker atau                tentang hiasan rumah...semua tu tentu buat aku teruja tengok segala hiasan indah2  ni.

Tu ler sebenar alasan yang tak boleh diterima pakai. Dengan kata lain,cam tak der alasan lain nak bagi. Tak der sapa paksa aku pilih course ni dulu.Sendiri yang cari sakit. Nak cabaran konon....padan muka aku...memang kengkadang mencabar kesabaranku. Nak plak time ada date line dalam menyiapkan tugasan dan bos aku dah beberapa kali berkawat buat "lintas hormat" depan meja aku.

Bawok bersabor berbanyak Hanie....ko tu kuli,dia tu bos...Bos kan always right. Hish! tak gemor sungguh ayat tu!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com