Tuesday, December 11, 2012

MISI CUTI KU...

Hari ni aku cuti demi untuk mengabiskan cuti aku yang lagi 12 hari lagi perlu dihabiskan sebelum tahun depan. Hari ni aku cuti pun bukan cuti kosong..

Misi pertama aku (mengalahkan penyiasat plak dah) ialah pegi ke Tabung Haji. Cer teka, apa agaknya tujuan aku kesana? Aku dan hubby ke sana untuk mendaftar haji. Tau tak bila peruntukan haji (turn aku)  ke Mekah? Tahun 2056! Congak punya congak..umur 91 tahun aku bepeluang menjejakkan kaki ke sana. Huhu..entah ade tak lagi nyawa aku masa tu..

Tapi kata petugas Tabung Haji, itu cuma peruntukan saja. Keutamaan akan diberi bagi warga tua yang berumur 75 tahun ke atas. Semuanya bergantung pada kuota. Mudah2an Tuhan kabulkan doa aku untuk menjadi tetamunya lebih awal dari itu.

Misi kedua ialah ke Mahkamah Majestret Selayang. Ni kes Tiara Bay yang menggunakan apartment aku tapi tak membayar. Aku tak kan berkompromi lagi dengan orang yang cam lintah ni..Aku cuma mau hak aku,tu jer...Profit dia telan dan menidakkan aku sebagai pemilik. Where got road!. Bukan tak bagi peluang tapi dah cam cacing naik ke mata plak dorang ni.

1 comment:

Saraqistina80@yahoo.com