Friday, December 14, 2012

MANA NAK CARI KASUT IDAMAN

Akak dalam dilema ni...Dah puas jalan2 mencari tak gak berjumpa yang sesuai. Sudah nyer aku try ler cari kat kedai online tapi very the musykil sebab aku tak sure suit ke tak..

Tau tak apa ke mende yang aku tengah cari? Kasut! Aku ni ada masalah dalam mencari kasut yang sesuai dek kerana saiz kaki yang ala2 cinderella ni. Selalunya kasut yang aku suka kat shopping complex tu sumernya besor. Saiz yang paling kecik pon still longgar di kaki aku ni.

Dah ler aku ni susah nau cari kasut. Kasut yang ada pun "kembang" disebabkan ada minah sengal mana tah yang suka sangat try kasut aku setiap kali aku masuk surau. Setiap kali aku nak pakai balik, mesti dalam kasut aku basah..tak pun dah beralih tempat. Kaki memasing dah ler tapak bigfoot! Dah tau kaki ko besar, yang terjah gak masuk kasut aku u wat per!!

Kalau ada sesaper kat luar sana yang tau kat mana aku boleh dapatkan kasut idaman aku...contact ler aku yer. Pleaseeeee..

1 comment:

  1. mesti dia berkenan kasut akak tu ;)
    saya pulak kaki besar..dapat yg berkenan x de size pulak

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com