Monday, December 10, 2012

BAHAGIA NYER BADAN KURUS

Ni nak citer sket tentang sikap orang yang suka nau mengkritik cara terbuka. Apa motif dia tak tau ler plak tapi terkadang tu sakit gak hati dengan ayat sengal dia .

"Eh nape you kurus sangat ni, you tak makan ker"?. Tak pun ayat dia"You sakit ker?. Hello...susah sangat ker hati korang tengok aku kurus?. Aku kat sini pun tak kisah dengan perut  ko yang banyak koleksi spare tyre.Bukan masalah aku pun..sebagaimana tu lah korang tak perlu risau pasal bentuk badan aku.

Kurus2 aku pun tak menyusahkan sapa2. Sihat walafiat lagi dikurniakan Allah buat masa ni. Makan buat masa ni cukup jer...Alhamdulillah tak perlu nak mengendeng2 makanan orang lain.

Cuma aku kesian dengan orang yang suka monitoring hidup aku ni.Mesti dia ni migrain sampai tekanan darah pon tinggi semedang memikirkan apa ler ayat longkang yang dia nak bagi kat aku supaya aku sakit hati.


No.. No..No..sket pun aku tak kisah...Cuma aku nak bagi tau hamba Allah ni...Nak jadi model, orang cari yang kurus, nak jadi ratu pun orang cari yang kurus tinggi. Nampak tak?

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com