Sunday, December 30, 2012

LIKU KEHIDUPAN..

Sedar tak sedar..dah 20 tahun usia perkhawinan aku. Sepanjang tempoh tu, banyak dugaan dan cabaran rumahtangga yang kami tempuhi.  Tambah lagi hubby aku ni jenis yang suka menyakat dengan kata2 yang kadangkala menguris hati aku yang cengil ni.

Apa pun aku baik dia..sama2 tetap menyayangi antara satu sama lain. Mungkin bagi orang lain menganggap dalam usia perkhawinan yang  begini..dah ada perasaan jemu tapi tidak bagi aku.

Insya Allah jika diizinkan Tuhan..aku ingin menemaninya sepanjang hayat ini samada dalam susah maupun senang..dalam sihat maupun sakit...

Tau naper tetiba jer aku tulis pasal ni...sebab tetiba rasa touching sesangat bila dia bersusah payah beli birthday present aku tadi. Nasib baik aku tak nangis depan dia. Kalau tak sure malu sebab dia pasti akan gelak kan aku cam selalu..

Thank you dear..I suka hadiah tu....cantik sangat!

1 comment:

  1. 20 tahun..
    mesti banyak susah senang bersalam
    tahniah ye ;)

    and happy belated besday

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com