Wednesday, January 2, 2013

AZAM DAN PERLAKSANAANNYA.

Kalau dulu..tiap kali tahun baru jer, berkobar2 ler teman membuat azam baru. Maka..siap tulis lagi tu,apa azam yang nak dilaksanakan. Tapi..tak ni yabg tak sedap teman nak kabor...dalam senarai 12 azam yang ditulis...cuma 5 benda jer yang berjaya aku laksanakan. Yang lain tu..ko faham2 jer lah...sumer ke laut!

So tahun ni..aku tak nak pasang azam yang macam2 ...tapi tetap mempunyai misi untuk dijayakan.Of coz ler...aku nak buktikan kat hubby aku yang aku mampu buat apa yang aku inginkan. Tahun ni,aku bercadang nak manage sendiri Apartment aku di Tiara Beach Resort. Untung  sikit pun tak per..janji hati aku tak sakit dengan kerenah managementnya.

Sebagai wanita, aku juga tak terkecuali dari sukakan kecantikan. Malah makin teruja mencuba produk kecantikan. Yang pastinya..aku lebih suka mencari produk yang berasaskan bahan alam semulajadi. Teruja nak cantik..kang mengerutu plak kulit.

Paling penting...nak melupakan kenangan pahit masa silam dan membina impian untuk menjadi kenyataan.

1 comment:

  1. oh ada apt kat sana ye?
    bolehla kami sewa kalau kesana nanti :)

    azam tahun ni ialah renew azam tahun lepas

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com