Sunday, January 20, 2013

JOM KITA KARAOKE

Hari minggu ni boring kalau tak der aktiviti kan. Pepagi tadi, kami pegi pusara Abah..tanam pokok bunga renek sebagai hiasan. Peh tu gi tempat baju ( baju lagi ) ari tu baju kurung moden tapi ni kebaya moden. For info..kain ni aku beli masa gi Indonesia ari tu..sempat gak sambar sepasang kat airport sementara tunggu flight. Baru.sekarang berkesempatan hantar ke tailor.

Teringat dulu..hari minggu ni rajin gak aku mencuba aktiviti berkaraoke bersama adik beradik tapi bila dah memasing sibuk..tu yang menyepi tu. Actually..aku ni dilahirkan tak punya bakat dalam menyanyi ni. Kata baby.." Tersangat ler besar sumbangan aku". Tak faham yerkkk. Dia kutuk suara mama dia sumbang ler tu!.

Ada mama kisah ke?? At least..dah kuar sumer stress dalam perut ni.Hik! hik !. Alaaa...sekali sekala kasi ler chance kan..Meh sapa nak ikut...

2 comments:

  1. igt saya je
    kalau tgh mic..boleh gigil
    pemalu yg amats
    nyanyi dalam keta bolehla..drive sambil menyanyi keta sebelah pun tgk dengan hairan ;)

    ReplyDelete
  2. Sama .ler kita..suka gak melalak dalam keta otw balik keja...tapi suara ke laut..hi hi. Janji bahagia kan Irfa?

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com