Sunday, January 27, 2013

BAJU TAK SIAP!

Aduiii frust giler aku bila pegi jumpa tailor aku hari ni. "Pukul 8 mlm ni boleh datang balik tak?" Bila ditanya baju aku tu dah siap le belum...jawapan yang diberi..."Saya tengah jahit".

Ko biar betul dik? Akak hantar kain tu awal January..Dont tell me yang kain aku tu ko tak usik langsung...usahkata jahit, gunting pun tak lagi... Akak dah plan nak melaram masa weeding cousin akak sok.

Dah ler ari tu aku bukan main eksyen dengan emak yang aku akan melaram dengan baju baru..tup2 tak siap!. Ni yang akak nak muntah datah ni...Kang kalu aku bising kang..terkocoh2 plak dia menjahit baju tu. Nak baju kurung..kang jadi kelambu plak..

Musnah harapan hamba..Hish! adik tailor ni bikin semput nafas aku jer lah. Ni 1sr time aku tempah baju dengan dia. Sepatutnya dia bagi imej dan reputasi yang baik ditonjolkan. Ni yang buat aku nak masuk daftar black list ni...

1 comment:

  1. tension gilerrr..sabar ya cik kak. last sekali aku tempah baju raya thn lepas, raya haji baru p ambil. sejak dari tu, mmg readymade ja.

    ReplyDelete

Saraqistina80@yahoo.com