Monday, January 21, 2013

SPONTAN TAPI BERMAKNA...

Apa perasaaan korang kalau tetiba pasangan korang cam perangai pelik. Pelik camner? Pelik dalam erti kata benda yang dia dah lama tak buat atau memang tak penah buat...tetiba dia lakukan. Musykil gak akak gegirl memikirkan.

Nak story sket..hubby teman ni..memang pemalu tahap gaban. Bab nak bermesra ala2 pasangan romantis ni, mimpi ler yer..Tapi ari tu..time menonton tv,tetiba jer dia pegang tangan aku dan renung mata aku dengan senyum kambingnya tu. Of coz ler aku terkedu sekejap dengan sikap spontannya tu. Time tu ..rasa cam baru bercinta balik plak..Tup2 baby yang perasan gelagat ayahnya tu terus menegur  "Ayah kenapa ni"?  Dan2 tu gak hubby aku cepat2 lepaskan tangan aku. Cis!  potong betul ler anak dara sorang ni!!  Mind aku baru nak set lagu hindustan...kacau jer..

Penah aku baca kat satu magazine ni tulis...walaupun zahirnya lelaki ni fizikalnya nampak mancho man gitu..tapi jiwanya lembut...perlu perhatian dan belaian manja dari isterinya. Tu pun satu terapi jugak untuk kita mengimbas kembali saat2 indah bersama..

Teringin nak bercuti berdua jer dengan hubby ala2 honeymoon gitu. Bagi refresh balik mood ni kan..Tapi..tu tak kan terjadi sebab both of us tak sampai hati tinggalkan anak2  terutama sekali anak dara yang suka enterframe nie...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com