Thursday, May 16, 2013

DEMI TUGAS

Sob...sob....bukan nangis yer tapi menahan air hidung ni yang non stop kuar dari 2 hari lepas. Selsema you!. Bukan setakat selsema jer...siap datang dengan package batuk lagi ni. Nasib baik batuk tak teruk sebab baru nak acah-acah jer. Tapi air hidung ni yang buat aku tak selesa sebab memanjat sampai ke kepala. Rasa cam nak pecah ...dan susah nau nak concentrate pada kerja2 office ni.

Ingat nak amik cuti sebab penyakit aku ni kalu tak makan ubat..bila nak baik nyer kan? Tapi time ni ler auditor datang plak...dan bos aku ni dok prosah kami supaya audited ni siap ontime katanya. So..nak tak nak..aku kena ler menghadirkan diri walaupun satu badan sakit ni ko...(muka seposen mintak kesian)

Dalam pada tu...bila badan dah tak sihat ni, mula ler itu tinggal ...ini lupa...termasuk ler nak wish akak aku maha guru kat Penang tu "Happy Teachers Day". Tepon tinggal kat umah Yong....sorry sesangatttt...ditambah lagi dengan kesibukan kat office ni. Untung jugak aku ni sebab bangun dari kerusi nak pegi shi shi...Kalau tak, nak jer aku pakai lampin dewasa tu. Wakaka....

Ubat pun aku makan masa dah sampai umah jer...Kalu kat office, haru dik, mau lalok akak cam mat gian sebab akak ni alahan pada ubat-ubatan ni hatta panadol sekali pun. Kang mau, semua keta kat jalan tu akak buat cam main bowling...strike!!!!

Doakan aku cepat sembuh yer. Kengkawan dah gelak sebab suara aku dah garau cam Auwww!!


No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com