Tuesday, May 28, 2013

MINGGU ORANG KAHWIN

Musim orang kahwin bermula...Minggu ni jer dah 3 jemputan khawin aku terima. Paling jauh sekali kat Kelantan nuuu..Paling excited, hubby aku lar. Cam ler dia kaki shopping. Aku tak rasa pun ada barang menarik untuk dibeli di Rantau Panjang tu sebab aku dah fokus mind aku ke Bandung Sept nih...So kena,ler aku perkuatkan iman menahan godaan di sana nanti.

Paling tak gemor tu, bila kena naik bas ekpres!. Aku ni asal naik bas jer, mula ler pening nak muntah bagai..Jenuh ler menyumbat mulut ni dengan pelbagai asam untuk mengelakkan daripada pening..tetap tak jalan. Kawan hubby aku dengan murah hstinya menawarkan minyak anginnya. Lagi tambah berpusing kepala aku ada la sebab bau minyak tu cam kapur barus!.

Sudahnya aku paksa diri untuk tidur..It work! tinggal pening2 lalat yang masih berterbangan di keliling kepala aku ni. Time ni ler hubby aku buat lawak bodo...wife dia ni dah lupa diri bila dah hidup senang katanya. Serius! memang dari dulu, asal naik bus jer kepala aku ni mula memusing.

Peh ni..bukan plak aku bersumpah yer..kalu ada undangan yang memerlukan aku naik bas lagi..mintak ampun mintak maaf..jangan ler korang seksa aku lagi..cukup ler sekian kali nyer..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com