Friday, May 3, 2013

SERONOK KER JADI ORANG CANTIK NIH?

Soalan yang tak reti akak nak jawab sebab akak bukan ler di pihak yang cantik..hik! hik!. Tapi kalu dibayangkan menjadi orang yang cantik ni susah gak kan... Iyer lerr kemana saja ader yang merati kita...

Kalau rope cantik cun melecun ni..ko kena seiringkan dengan tingkah laku yang sopan...lemah lembut giteww. Kalau rupa lawa sampai boleh buat jantan2 meleleh air liur  tapi perangai ko boleh buat dorang muntah pun tak guna gak kannn.

Kata orang, orang yang cantik ni selalunya perasan! Hish...tak baik tau cakap akak camtu! Ahaks! perasan sekejap akak cantik..hiks. Menurut kajian (Akak pinjam kata2 Dato Fadzillah Kamsah) selalunya orang yang tak lawa jer yang perasan dia lawa tapi tak lawa mana ppongg!!!  sekadar menggunakan daya tarikan berpakaian seksi yang ala2 tu sebagai modal. Tu pun tak berapa menjadi...Orang,yang cantik ni, ko pakai baju kurung pun, tetap terserlah kecantikannya. Tak yah buka-bukaan segala!

Bagi yang tak memiliki kecantikan seperti yang diidamkan oleh setiap wanita tu...usahkan bermuram durja yer...Tuhan dah derikan yang terbaik untuk kita sesuai dengan apa yang dikehendakiNya. Sesuatu yang tersirat itu mungkin mempunyai banyak kebaikannya yang tidak kita ketahui. Bersyukurlah dengan kurniaan Tuhan..



No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com