Monday, March 7, 2016

BZ BANGET AKAK DEK NON...

Kalau boleh ku kirimkan petir dah lama aku fire si lahanat penyamun yg masuk umah aku semalam...Bior hangus mati tegak berdiri situ!. Menyusahkan aku bila  nak kena buat balik IC dan lesen mandu..

Untung UTC Dato Keramat tak ramai orang..makanya akak boleh dapat IC dan lesen  ari ni gak. Nasib baik cepat..kalau tak berbakul lagi sumpah aku kat lahanat keparat tuh!!.

Korang tau tak..kejadian ni menyebabkan akak jadi tak normal sekejap..hilang tumpuan akibat dok asyik memikirkan nasib akak ni. Buktinya..aku pakai baju terbalik ko! Yg dalam aku keluarkan..patutla masa nak pakai butang tu payah amat...Aku perasan blouse tu terbalik masa duduk depan meja kerani kaunter tu. Ingat nak ke toilet jap tapi dorang dah panggil untuk tangkap gambo..

Maka aku bergambar dgn blouse yang terbalik (tapi masih mengekalkan keayuan perempuan Melayu terakhir....wakakaka.. Ni la gara2 fikiran bercelaru...

#Tambah sedey bercampur marah bila sedor yg tablet aku pun Syaitonnirrojim ni sapu sekali. Uwaaaaahhh...




No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com