Monday, March 28, 2016

KURUS TU TANDA TAK SIHAT KE?

Kadang-kadang benda yang mudah selalu di rumitkan. Bukan tak de cara yang lebih mudah untuk menyelesaikan sesuatu. Korang mesti Tanya ..apa yang akak melalut ni kan??

Ni haa. pasal medical insurance untuk Baby dan Abang ni. Ikutkan akak malas benar nak berurusan dengan pihak insurance ni.. Very the straight gitew...Tapi mikirkan benda yang kedepan ni kita tak tau apa yang bakal berlaku kan??
 
Biasalah kan..prosedur insurance ni kena buat medical check up dulu..Tu tak per lagi tapi tang bab ni lah yang paling aku tak suka sebab nak mengadap doctor dan bab paling tak suka time ambik darah!. Serius omak tak gomar kata kau!.
 
Aku penah la mengalami satu insiden bila mana insurance aku di tolak gara-gara kerana kurang berat badan. Wei! korang ingat orang kurus cam aku ni kurus berpenyakit ke?. Tak kan tak belajar masa di sekolah dulu tentang genetic. Dah keturunan aku ni memang semuanya slim melim..of coz la aku ni cam dorang gak kan?. Apa depa ingat asal badan ko berat ideal tu tanda sihat ke?Alhamdulillah..setakat ni di usia sebegini, aku masih diberi kesihatan yang baik...
 
Mikirkan anak-anak jer aku buat semua ni..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com