Monday, January 16, 2017

MANA NAK CARI IKAN TILAN??

Bagi pengemar ikan mesti kenal rupa ikan tilan ni camner kan? Akak dok tengah mencari ikan ni tau! Bukan untuk dimakan tapi untuk dibela idup-idup. Tapi bukan la untuk koleksi kolam akak tapi untuk aquarium cik hubby aku yang dok melilau ke Pudu ulang alik mencari ikan "kesayangan" dia ni.
 
Pelik gak selera hubby aku ni..tang mana cantiknya ikan tilan ni?? Nengok ajer dah mengelinjang badan sebab rupa dia dah cam ulor tinggal lagi pendek sket jer.. Kalau aku disuruh pegang...mati kena bunuh pun sanggup dari memegang ikan ni..
 
Hasil carian imej untuk ikan tilan
Ni ler rhope ikan kesayangan dia tu...mak tak kuasa!!
 
Tapi dek kesiankan hubby aku yang berkabung kesedihan atas kematian 2 ekor ikan tilannya baru-baru ni..aku try la mencari "madu-madu" baru aku tu sebagai ganti.
 

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com