Tuesday, January 31, 2017

SIAPA SANGKA NAK JADI...

Sapa sangka..cempedak menjadi nangka...Kih! Kih! Elok2 sihat walafiat..tup2 terbaring jer atas katil..

Untung sempat gi lunch kat KGNS kat Kelana Jaya dan sempat celebrate birthday office mate...Tak sangka plak akak buat stunt terjun tiruk kat tangga office time nak balik.

Time baru jatuh tu memang terkejut sangat sampai tak rasa sakit apa pun. Tapi on the way menuju parking lot..mak oii terasa pedih berdenyut-denyut. Still control lagi sambil mantain dengan high heel nyer.

Alhamdulillah..selepas xray di klinik berdekatan rumah..nothing serious cuma terseliuh. Kadangkala bila ditimpa musibah macam tu..kita sering menyalahkan takdir tapi disetiap kejadian itu ada hikmah yang tersembunyi..

At least aku tau yang hubby aku betul-betul sayang dan caring kat aku. Tengah malam pun dia dok bangun sapu minyak kat kaki aku yang bengkak..sampaikan makanan pun dihantar ke bilik tau. Tu belum lagi dia beli macam-macam jenis susu untuk kuatkan tulang katanya..

So sepanjang 2 days MC tu..keja aku..makan.. tidur dan berwhatapps dengan adik aku jer kejanya...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com