Tuesday, January 24, 2012

KENANGAN TERINDAH

Semalam 24/1, aku jalan2 ke rumah adik di Cheras. Dalam masa berbual tu, dia tunjukkan aku video tape weeding koleksi kami adik beradik dulu2. Lorr...dia masih simpan rupanya. aku punya video tape tu tah mana aku campakkan. Tah2 dah berkulat dah kot.

Gambar2 dalam video tu memang kelakar bagi aku...tapi satu scene tu ada gambar arwah Abah sedang mewalikan adik aku..Tak semena2 airmata aku turun..rasa macam Abah ada kat depan jer rasanya. Time tu, rambut dia masih hitam..ke hulu ke hilir kat majlis tu meraikan tetamu yang datang.

Sempat gak ler aku menengok gambar2 kami sedang berkumpul depan pelamin. Aku time tu..Yang kelakar tu tengok muka hubby aku...comei sangat masa tu..Perot masih mantain beb! Cuba ko compared dengan sekarang...dah maju ke depan!. Anyway...tu lah lelaki yang paling kusayangi hingga kini.

Aku plak time tu...wei malu plak nak citer...muka berbalam cam kesan panas matahari. Mana tak nyer..baru balik dari honeymoon kalu tak silap...Apa pun..seronok tengok kisah2 silam ni..Harap2 video tae aku tak rosak ler. Tengah bersemangat nak mencari balik ni...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com