Monday, January 2, 2012

ULANGTAHUNKU

Rasa macam baru jer aku sambut birthday ari tu..dah sambut lagi kali ni..Adik2 yang lain sumer dah wish aku..tapi aku tertunggu2 gak nape3r hubby aku tak wish aku pun.

Tunggu punya tunggu..time makan Baby bagi hint kat ayahnya..owh sorry..I lupa today is your birthday Hanie!. Rasa cam nak berderai airmata aku masa tu..Lupa??? how dare you!Aku tak penah lupa tentang harijadi dia tapi dia...Tak per. I'm okay jerr..tapi dalam hati ni, Tuhan jer tau..aku kecik hati dengan jawapannya tu. Mana mungkin dia boleh lupa..

Mungkin atas rasa bersalah tu, hubby aku offer macam2 present. Tapi tah ler yer..aku cam tak berminat nak hadiah dari dia setelah mendengar perkataan "Lupa" dia tu. Merajuk ler kononnnn...

Dia yang diulit rasa bersalah tu, berulangkali bertanya apa hadiah aku nak. Aku jawab pendek jer...Kalu I mintak hadiah ni harganya mahal, sanggup ke you bagi...?Jawapannya buat aku sebak sangat. Hampir aku tak menangis tersedu2 kat situ. Berapa pun mahal harganya , I akan belikan..kalu I tak de cash..I guna credit card..sebut jer apa dia.

Hadiah yang I nak mintak dari you sebenarnya ialah kasihsayang ikhlas dari you sampai hujung nyawa..Hadiah tu jer paling mahal yang I nak dari you. Tak perlu cash atau credit card...

Melihat dia tersenyum ajer dah cukup membuat aku bahagia dan doaku muga kebahagiaan ini akan berkekalan sampai bila2..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com