Wednesday, December 28, 2011

MIMPI JADI IGAUAN...

Kata orang bila kita mimpikan seseorang tu..bermakna dia sering mengingati kita..Eiuww seriau aku dengar ayat camni. Kalu perempuan yang aku mimpikan tu tak pe gak..ni lelaki ko..

Nak kata aku lupa terus kat dia tu idak ler ..kengkawan kan..tapi nak mengingati dia tu apa kejadah nyer. Aku dah ada kehidupan sendiri dan dia pun mungkin dah ada penghidupan sendiri gak.

Mungkin kerana aku rindukan alam persekolahan dulu yang membuatkan aku termimpikan dia. Tapi apasal plak dia jer yang kuar dalam mimpi aku..yang lain tidak??

Eh! apasal plak aku nak crack kepala hotak nak memikirkan mimpi yang jadi mainan tidur ni...banyak lagi benda yang perlu aku fikir dari benda remeh temeh ni.

(Tu ler..tidur tak basuh kaki lagi...)

Tapi tu lah kan..kengkadang yang remeh temeh ni la yang sering bermain dalam kepala. Kalaulah dia cam data dalam komputer ni..dah lama aku DELETE file ni...Whatever past is past....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com