Monday, December 12, 2011

TAH APA2 TAH!

Monday..12/12/11 time orang tengah sedap cuti sempena Hari keputeraan Sultan Selangor, aku bergegas ke sekolah Baby untuk tau berita lanjut tentang tawaran sekolah tu. (Aku jumpa ko "chipmunk" tu..memang nak tak nak jer bercakap)

Memang hilang terus mood aku bila baca surat tu. Memang ler Baby dapat sekolah kawalan tapi nun di Cheras sana dicampaknya anak aku...Dah tu sekolah ni tak de asrama! Apa ke jadahnya tu?. Tak kan nak expect anak dara aku ulang alik dari umah ke sana tiap2 hari.Hilang akal haper?

Sekurang2nya tempatkanlah student tu berdekatan dengan rumah kalu tak bagi asrama sekali pun. Sekolah St. Mary ni pun..Baby kuar umah kul 6.45..takkan nak suruh dia kuar umah kol 4 atau 5 kot? Hish!

Baby? memang tak de komen apa2 tapi aku tau dia frust teramat sangat..cuma mungkin dia nak coolkan perasaan aku yang tengah hangin masa tu.

Baby..mama tau baby keciwa tapi sabarlah ya...kalu ada rezeki..dapat ler sekolah yang baby nak kan tu...Berdoa ler..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com