Sunday, December 25, 2011

Hangin betul aku hari ni dengan anak dara aku sorang ni! Dah berminggu2 aku suruh dia remind ayahnya untuk hantar baju dia kat tailor ..kecikkan baju sekolahnya. Bila pagi ni aku tanya bila nak ambik baju tu..dia leh jawab, "Baju tu belum hantar lagi mama.."

Rasa cam ringan jerr tangan aku nak melepuk mulutnya. Bukan semalam aku ingatkan tapi dah lama..sekolah lagi berapa hari jer nak bukak, dia leh sibuk dengan main game, facebook!

Bila meriam dari mulut aku dah kuar ber das2..haah!! baru ler terkial2 dia ngajak ayahnya pergi dan2 tu jugak. Ayahnya dah tak tahan kot dengar mulut aku membebel cam ayam nak bertelor terus nolong Baby masukkan baju2 sekolahnya.

Suka nau buat keja last minute! 2 beranak ni sama jer kepalanya. Kalu aku tak bising..alamat pergi sekolah sok dengan baju yang gebuh cam baju pinjam ler.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com