Tuesday, December 6, 2011

PENYEWA KAKI KAPOR!

Manusia ni sesetengahnya memang buruk mintak! Tau tak apa maksud buruk mintak tu? Maksudnya dah ditolong bukan tau nak berterima kasih malah kita plak dibebankan dengan masalahnya.

Ni aku nak bercerita sket berkenaan sorang penyewa umah aku ni. Masa nak masuk umah aku dulu..bukan main baik, siap merayu2..kata diri dianiaya tuan rumah..ditipu kononnya. Rupanya setelah 2 bulan duduk umah aku tu..tembelang dia pecah bila dia ni memang jenis kaki kapor! penipu besar. Paling aku marah tahap gaban ni bila dia mencuri talian elektrik setelah talian umah sewa aku yg dia duduk tu dah dipotong!.Dah ler sewa tak bayar...elektrik aku pun kena potong..Nak aku senyum lagi!


(Gini ler anjing kalu tersepit..silap hb...ko lepaskan dia..dia ngap ko balik!)

Bila suami aku marah dia sebab tak tunaikan janji nak bayar sewa rumah dan menegur sikap dia mencuri tu...dia boleh naik hangin plak..Siap hantar sms ugutan..kalu kacau anak bini dia..nak cari aku sampai lubang cacing!. Dia ingat hubby aku kebulur sangat ke dengan bini dia yg cam org purba tu!.

Dah duduk rumah aku..dia plak yg buat undang2 bukan nak ikut peraturan yg aku buat. Dasar anjing tersepit!.Tak per...dia ingat dia besar kan...ko tunggu! ko besar ke atau aku yang perambat ko kuar nanti.

Tuhan tu menyebelahi orang yang benar....kita tengok nanti...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com