Tuesday, December 6, 2011

UNTA PADANG PASIR PON TAK MALAS CAMNI!

Dulu aku selalu dengar orang komplen tentang perkhidmatan TNB ni tak memuaskan. Hari Sabtu lepas, nak jadi citer..aku plak mengalaminya.Aku kesana untuk membuat laporan mengenai penyewa aku yang membuat pemasangan elektrik secara haram.

Of coz ler aku kena laporkan..Nanti tak pasal2 aku sebagai owner rumah tu kena saman dek sikap bodoh dia tu. Mula2 aku buat aduan kat talian 15454. Dengarkan cakap operator tu..dalam tempoh 24 hours, dorang akan buat pemotongan. Alih2 masa aku buat tinjauan kat sana..Amboi bukan main meriah rumah dia dengan gemerlapan cahaya lampu!.

Tak puas hati, aku call lagi..jawapannya dah hantar orang puan...Kalau dah hantar naper terang benderang lagi?2/12/2011,tak puashati.. aku pergi sendiri kat TNB berdekatan siap bawak salinan polis repot dan surat aduan aku sendiri. Pegawai tu kata akan ambil tindakan segera. Segera mee segera dia kot! Sampai hari ni..masih belum buat tindakan apa2..Susah sangat ke prosedurnya sampai makan masa berhari2?.

Jangan lepas ni, aku terima saman dari TNB..memang aku cari pegawai tu..!Entah kemana dia buang repot aku tu sampaikan sekarang pun masih belum ada apa2 perubahan lagi.Tak kan nak tunggu aku komplen kat Karam Singh Walia tu kot..baru nak angkat punggung buat keja korang!

Menyirap darah aku tengok orang kurang vitamin camni ler. Kalu rasa2 dah malas kerja, bagi jer kerusi yg ko duduk tu kat orang yang berminat nak keja!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com