Thursday, December 15, 2011

YANG AKU SUKA..YANG AKU TAK SUKA

Sajer nak kasi list kat korang tentang apa yang aku suka dan apa yang aku tak suka.

APA YANG AKU SUKA

* Kawan yang memahami dan sanggup menjadi teman di kala aku susah dan dilanda masalah.

* Bila dapat good news, aku suka share dengar semua orang...nak berkongsi kegembiraan
kiranya gitu.

* Bila apa yang aku rancang tu berjalan dengan lancar dan teratur.

* Bila melihat anak2 membesar di depan mataku...menjadi insan terhebat dan berjaya
dunia dan akhirat.

APA YANG AKU TAK SUKA

* Aku pantang sekali kalu orang menipu aku!Kalu aku treat korang very nice..jangan
sesekali cuba tikam aku dari belakang.

* Bila terpaksa mendiamkan diri dan membutakan mata melihat salahlaku seseseorang.

* Orang ambil kesempatan di atas kebaikan aku.Lepas tu cam kaduk naik junjung pulak!

* Sikap aku yang lately ni cepat panas baran...kesan cuaca kot...(Yer ler tuuu).
Sedang dalam proses untuk belajar menahan sabar....

Ini aku..manusia biasa yang tak punya keistimewaan apa2 selain hina dan naif disisi yang Maha Esa..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com