Thursday, December 8, 2011

AKU CUMA INSAN BIASA...

Tak ada keistimewaannya aku ni hanya seorang Hamba Allah yang penuh dengan sifat kekurangan.. Tak ada hebat mana pun aku ni kerana aku pun seperti kalian merangkak-rangkak dulu baru berjalan dan berlari..

Tak perlu kalian rasa hina atau rendah diri berhadapan dengan aku kerana aku juga seperti kalian malah memuliakan sahabat dan juga saudara yang menghormati sesama makhluknya. Jangan menilai aku melalui riak wajah sedangkan apa yang kalian perlu tahu bahawa aku ini bersedia berkawan dengan siapa sahaja tak kira usia, darjat atau keturunan.Kaya atau miskin aku terima dengan hati terbuka seperti mana ikhlasnya hati kalian menerima aku seadanya.

Jangan menilai aku melalui perkhabaran di angin lalu...Selami jiwa dan juga perasaan aku. Aku tak semudah itu melenting jika maruahku tidak diinjak dengan sewenang2nya..maruah ibubapa dan keluargaku tidak dijaja seperti ikan di pasar selayaknya.

Kehebatan dan keagungan tu hanya milik Tuhan...Aku? hanya merasa istimewa kerana dikurniakan ibu dan juga Abah yang sanggup memberi kasihsayangnya tanpa balasan dan juga batasan..Yang sanggup menjadi galang ganti hatta nyawanya sekalipun demi kebahagiaan anak2nya.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com