Thursday, December 15, 2011

INILAH AKU

Aku penah buat survey kat kengkawan office. Soalan cepumas aku..apa pandangan korang bila mula2 korang mula melihat aku?. Huhu..jawapannya hampir sama!. You nampak cam sombong, sukar didekati dan paling kelakar tu kata eksyen jer rupanya!

Bila aku tengok muka aku kat cermin...terfikir gak..tang mana muka yang nampak sombong tu?. Mungkin agaknya time dorang di bawa untuk berkenalan dengan aku tu..wajah aku serius depan screen komputer kot?

Ate Yong...teman ni orang Finance, kena ler tengok angka tu betul2 buatnya teman tersilap kira, juta2 tu.. teman kira ribu, tak ke kes nanya! Berjual rumah teman nanti nak membayor ganti ruginya!Aku ni serius cuma time bab kerja jer okay...

Sukar didekati? Idokkk...aku ni boleh geng ngan sapa2 jer termasuk cleaner dan makcik kantin..Cuma tak kan ler kome baru masuk jer..nak bertepuk tampar dengan aku..Ku tamparkan jugak kang! Hihi..Aku pun serupa cam korang dulu.."kena ragging" dengan staff senior jugak..Lagi teruk berbanding korang..Tak kisah punnnn..

Pada siapa yang dah mengenali aku tu..dah tau kan , perangai dan sikap aku ni.Memang mudah marah tapi mudah juga sejuk (kalau kena caranya). Tapi tak de ler aku nak meroyan tak tentu pasal.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com