Thursday, December 15, 2011

MASALAH DATANG DAN PERGI..

Setuju tak kalau aku katakan, bukan senang nak berjaya dalam hidup ni.Berbagai ujian dan rintangan yg Tuhan berikan untuk menguji kita. Samada kita dapat menanganinya atau tidak..semua tu bergantung pada cara kita menghadapinya.

Setakat ini, aku tak de ler masalah besar cuma masalah kecil yang ibarat langau yang cuma menghurung makanan jer. Tepis atau libas jer...lari ler dia. Tapi masalah sekecil mana pun kalu dibiarkan boleh membuat kita stress juga kan?

So far so good..masalah aku dah pun hampir selesai. Tu pun setelah aku "naik hantu" dek kerana kelembapan kerja orang2 tertentu ni. Dah puas aku berlembut dan berbudi bahasa..alih2 cam kaduk naik junjung plak..Tak yah ler aku mention yer...kang pihak ni blacklist aku plak.

Apapun aku nak pesan kat blogger sumer...jangan sesekali lari dari masalah. Tanganinya dengan sebaik mungkin kerana orang yang lari dari masalah ni ialah orang yang tak berani menghadapi cabaran dan takut akan kenyataan.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com