Thursday, December 1, 2011

SEDEH & SAKITNYA PERPISAHAN NI..

Apa yang dapat aku katakan tentang perpisahan ni...Of coz ler sedih..sebb satu2 orang yg kusayang meninggalkan aku. Jangan panik yer..bukan hubby aku atau boyfriend aku yg akan pergi tapi rakan baikku...teman seperjuangan lain2 division kat office ni akan resigned tak lama lagi.

Mau tak sedih ko..dengan dialah aku selalu kuar makan...dengan dialah aku selalu mengadu segala masalah dan kesedihan. Tup2 dia pun cam kawan2 sebelum ni nak meninggalkan aku juga.

Memang adat ler tu kan..Kawan2 silih berganti kat ofis ni tapi perpisahan tu bagi aku amat menyakitkan..Tak tau ler masa aku resigned sok...sedih ke tak kengkawan yang tinggal ni atau depa seronok giler. Almakluk ler kan..aku ni straight sket bab2 keja ni..dorang nak claim pun aku double check..mungkin tu membuatkan dorang tak berapa gemor kot. Tapi kena faham ler...aku ni dah diamanahkan utk melaksanakan tugas2 aku ni..Suka tak suka..orang kena terima ler yer...

To my best friend...Good Luck..semuga you berjaya dalam bidang yg diceburi di masa akan datang.Rezeki bumi Tuhan ni kan ke luas....So take care and luv you always...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com