Tuesday, December 6, 2011

PLAN A

Ni citer susulan penyewa bodoh sombong aku tu...Aku dah susun strategi untuk buat dia berambos dari umah aku tu. Mula2...aku potong bekalan air premis tu tu..

Mungkin boleh tahan ler kalu sehari dua tak mandi tapi pe ke jadahnya kalau tak de air berminggu2 kan??. Dia fikir dia jer leh main kotor dgn aku..Dia tak tau plak kalu aku yg naik hantu!. Apa pun aku berhak sebab itu rumah aku dan dia dah melanggar peraturan rumah aku.

Setakat air jer aku potong...tak complete ler kan...so hari ni dan saat ni, aku akan buat pemotongan elektrik plak. Rase ko bergelap cam dok umah setinggan!. Mungkin korang rasa tindakan aku ni kejam kan sebab korang tak tau citer dari mula tapi aku rasa ni jer tindakan yang wajar aku buat untuk penyewa tak beretika macam tu.

Dari penyewa aku yang lain, aku dapat tau..dia fitnahkan aku plak tu..Kata dia dah bayar sewa tapi aku suruh dia pindah gak!. Masuk akal ker? Dah nak masuk 3 bulan sewa dia tertunggak dan dia janji dgn aku akan bayar tup2 dia bayar suka hati jer berapa dia rasa nak bayar. Dengan kata lain bayaran tu tak cukup!

Nak cari aku sampai lubang cacing yerk??. Sorry jer...lubang cacing tu sesuai utk orang penipu macam dia tu jer...Aku buat harta atas rezeki yang halal..bukan menipu macam dia! Pandai berlakon...Dasar muka tembok!


(Monyet pon tau malu...dia tu spesis apa..aku tak tau ler!)

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com