Monday, April 15, 2013

MUSIM KAHWIN

Asal hari minggu jer ada ler jemputan orang  kahwin..tak tunggu cuti sekolah dah..Kami pun tak terkecuali terima jemputan semalam. Majlis tu berlangsung kat Dewan Bangunan LPP.

Cam biasa..kalau ada majlis kahwin camni, aku  suka ler buat persiapan cam baju apa nak pakai, tudung mana  nak matchkan dengan baju dan tak terkecuali kasut!  Orang pompuan ler katakan...



                                                 Pilih kasut jer dekat 1/2 jam wehhhh....


Walaupun pengantin tu officemate hubby aku, aku tak kenal pun sebab dia staff baru..So, aku ni ikut jerlah hubby aku kannn.Yang kelakarnya..dah kenyang makan dan tiba masa nak balik, hubby aku ajak bersalaman dengan kedua mempelai..

Masa menunggu pengantin bergambar tu, tetiba hubby aku mintak kad jemputan pengantin. Aku tengok muka dia blurr jer..Tetiba jer dia cakap, Eh! kita ni salah masuk majlis ker?. Tengok nam yang dipaparkan.kat skrin..betul tapi hubby aku kata muka pengantin pompuan tu lain sangat muka dia..

Ko jangan buat hal..aku dah kenyang kebuntat ni..tetiba kuar statement cenggitu...Mungkin sebab make up nyer yang agak tebal...menyebabkan hubby aku pun hMpir tak kenal...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com