Sunday, April 21, 2013

PERSONALITI ANAK KEDUA

Tak tahu ler samada fakta ni boleh dipakai ker tak. Aku search kat google tentang personaliti anak kedua ni. Aku ler salah sorang dari nyer tu...

Antara personaliti anak kedua ni ialah :


1.     Setia dan sanggup berkorban.

       Semestinyerrr....Kalau dah jumpa seseorang yang memenuhi
       kriteria nyer..(kira Mr Right ler gitew) setianya sampai  ujung
       nyawa tu...

2.    Tak pandai memujuk.

        Kirim salam sket...sebab aku bab pujuk orang merajuk ni, ya
        ampunnn...tak der bakat langsung.So kalau hubby aku merajuk
        hilang srndiri ler rajuknya...Eiuww! tak kosa aku ..dapat lak
       yang jenis perajuk tegar...huh! 'mati kering' ler ko situ. Nasib
       hubby aku tak gitew.

3.   Degil.

      Yang ni memang terpaksa aku akui. Ngeee...In fact arwah abah
      yang amat memahami anaknya ini pun kata aku ni jenis anak
     yang ketegaq degilnya. Tapi aku rasa degil aku ni banyak gak
     yang membawa kearah keputusan yang positif. Cewahhh...ayat
     penyedap halwa telinga. kui..kui...

4.  Pemaaf

    Yang ni susah nak cakap sebab bukan sumer insan di dunia ni
    yang aku maafkan...Tapi tak bermakna aku ni jenis yang
    berdendam...cuma   take time kot...

Kesimpulannya..tak susah pun menangani anak kedua ni kalu
kena cara dan gayanya..Tak gitewww..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com