Monday, April 22, 2013

SHOPPING DI KENANGA WHOLESALE CITY

Nak citer kat blogger out there tentang satu tempat shopping yang aku rasa sumer ada dalam satu building kecuali mak pak jer tak jual kat sini.

Kalau tak silap..aku penah ikut my sister inlaw aku dulu..tapi tak sure yang ni ker...Tapi bila dah dengar orang bercerita sakan tentang ke awesome" tempat ni buat aku tambah teruja sesangat nak ke tempat ni. Tangan plak tengah gatal nak membuang duit ni...Cewahhh..ayat tak hinggat.

Ni kes nak membalas dendam gak sebenornya memandangkan aku tak beli apa-apa masa shopping ngan officemate masa kat Subang parrade ari tu.

Dengar rega yang ditawarkan pun meruntun jiwa gak tambah lagi kalau kita beli borong. Very very the cheap gitew..

So Kenanga Wholesale City..nantikan kedatangan aku...Tengah nak mujuk anak bujang untuk jadi driver aku ke sana...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com