Thursday, September 19, 2013

BANDUNG TRIP

Ni citer tentang keterujaan akak sewaktu buat lawatan Cik Kiah ke Bandung...Fuhh! tak dapatnak digambarkan keseronokkannya menghamburkan duit ketika shopping di sana. Cam lupa sekejap dunia ko..

Aku berlepas dari LCCT pukul 10.00 malam. Untung sempat sampai ontime. Almaklum..jalan jammed sebab semua berpusu2 balik kampung memandangkan cuti Hari Malaysia jatuh pada hari senin.

Kami selamat mendarat di Lapangan Terbang Jakarta lebih kurang pukul 12.00 malam. Kedatangan kami disambut oleh pemandu pelancong kami Pak Hendry yang begitu ramah sekali. Kami dibawa makan malam dan seterusnya terus ke Hotel Serena (lupa nama tempat tu)

Malam sebelum tidur, aku dah merancang strategi apa barang yang akan aku beli. Actually, aku dah ada list barang2 tu tapi nak check gak kot ada yang tertinggal. Excited ko...nasib baik aku and family nyenyak tidur dek keletihan..

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com