Monday, September 30, 2013

KEMARUK MELANCONG...

Sejak balik dari Bandung that day, hubby aku cam dah kena sampuk!. Dia dah ketagih nak melancong !...Kejap2 suruh aku search Vietnam...jap2 Bali...peh tu Beijing plak dahhhh.

Semalam dia decide nak gi Jakarta sebab ari tu tak berpeluang nak shopping kat sana. Turun jer dari flight di Sukarno Hatta Airport tu..terus naik bas ke Bandung. Ingatkan ari tu berpeluang ler jamu2 mata setidak2nya di Mangga Dua..tapi harapanku musnah...



So...memandangkan semangat hubby aku yang membara sangat tu, maka aku gigih ler search kat cik Google tentang hotel dan juga tempat shopping yang menarik di Jakarta tu...sedih nyer...tambang flight buat masa ni tak der lah semurah yang aku impikan..huhu


                                         
Kalau gi Bandung ari tu, baby ikut..so aku decide kali ni bawak abang dan baby tinggal..tapi hubby aku ni keberatan nak meninggalkan anak dara nyer dengan emak. Biasa ler dia ni..kalu berjalan mana-mana, sumer anak beranak dia angkut sekali...

Kalu ada sapa2 sudi bagi info tentang hotel budget kat sana yang dekat dengan Tanah Abang..sila2 lah mampir ke blog akak yer....at least duit lebih tu akak boleh laburkan ke shopping complex kat sana. wakaka....

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com