Thursday, September 19, 2013

DAY 1- BANDUNG

Hari pertama kami dibawa ke Factory Outlet yang kebanyakannya menjual barangan branded dengan harga yang murah. Kami ke Jalan Dago, Jalan Riau, Cihampelas, dan Bali heaven.

                                                     Shopping kasut di rumah mode
 
Untung si Abang...walaupun dia tak ikut trip kami kali  ni dek kerana nak exam...barang dia paling banyak dibeli. Kasut jenama vans jer aku beli 2 pasang sebab kasut yang pertama tu tak menepati kaler yangyang dihantar melalui instagram nyer.Canggih kamu jer bang...main order jer. Seluar jeans, walet kulit pun murah. Mau juling bijik mata akak...belum lagi abang sendiri yang memilih. 

Hubby aku dalam diam2 membeli barang untuk dia sendiri termasuk baju dan juga seluar. Sorry le yang yer...tak sempat I nak meneman dia shopping sebab aku time ni tengah lupa diri! Wakakaka...

Layanan dorang pun mesra sekali...risau gak kot hubby aku bukan setakat beli baju...tapi beli MADU buat aku. Selisih malaikat 44!

Penat bershopping, aku teringin mencuba esdurian yang selalu dorang citer dalam blog. Memang sedap okay...korang kena coba nih.Makanan yang dijual tepi jalan tu, takut plak nak cuba..takut terkena cerry berry plak..nanya ko..orang shopping...aku plak berulang alik ke toilet. Terpaksa tahan nafsu melihat bakso yang nampak sedap banget.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com