Thursday, September 19, 2013

DAY 3- DAH NAK BALIK KE MALAYSIA

Serius you..tak puas rasanya nak berjalan2 lagi sekitar Bandung tu...cewahhh sebenarnya tak puas nak bershopping. Orang lain sedih monyok bila duit habis..tinggal airport tax jer tapi aku sedih giler sebab duit dalam purse banyak lagi huhu...sebab banyak barang yang aku list tak sempat aku nak grap disebabkan kesuntukkan masa.

Tu pun, tengah menunggu bas kami sampai, sempat gak aku tarik tangan baby masuk kedai bawah tu...dapat gak beli blouse 3-4 helai lagi...Dorang ni pun satu...tutup cepat sangat! For your info...kedai kat Pasar Baru ni buka seawall pukul 10.00 dan tutup jam 6 petang. Menci tauuuu....

Langsir aku tak sempat beli....cadar pun...Yang paling kesal sangat tu..lace yang aku beria2 nak cari tu pun aku cuma sempat tengok dari jauh jer sebab hubby aku dok mengejar souvenir beg kulit untuk adik aku. Sudahnya ..bukan beli pun sebab tak berapa cantik.

Kami get ready untuk ke airport seawall jam 6 pagi dah breakfast. Menurut kata tour guide kami tu, jalanraya menuju airport di Jakarta akan jammed teruk. Flight pukul 12 ..so just nice jer kami sampai ke Airport..sempat ler bergambar untuk kenangan ....

Ni baru lepas timbang barang2..tak berat pun..26 kg jerrr

Sementara menunggu masa tu, kami jalan2 cuci mata kat kedai2 outlet dalam Airport ni...tapi tak de yang berkenan. Baby..biasa ler bukan boleh tengok barang...tah apa lagi yang dibelinya..tau2 dah bawak plastik beg dengan muka tersengih cam kerang busuk...

Sebelum naik kapal terbang, sempat gak tu berposing....

Selamat Tinggal Jakarta & Bandung...panjang umur dan ada duit ...kita ketemu lagi ya!