Sunday, January 12, 2014

PENANGAN ORANG BERSHOPPING

Esok dah keja? Oh tidak!! Rasa macam tak der cuti langsung beb. Dah ler semalam shoppibg dari tengahari sampai ke malam . Nasib baik tak kena halau dek tokeh kedai tu.

Nasib baik tak bawak duit riban-riban. Kalau tak..muflis akak bulan ni. Nasib baikk ler akak teringat nak save tok tambang balik. Nak tau aku membuang duit kemana?. Uolls..penah dengar tak Kenanga wholesale City. Mak datuk besornya tempat tu..macam ada ko.

Masa shopping tu memang aku tak rasa apapun tapubila selsai jer..mauplak time nak masuk LRT tu..seluruh kaki aku sakit giler cam nak tercabut rasanya. Ni ler penangan shopping orang pompuan. Bila bab shopping, tengah sakit pun boleh sembuh..

Tu baru gimik jer...baru nak warm up (tu pun dah sakit pinggang hihi)... Mungkin lepas ni aku akan meneruskan misi shopping aku ni. Tu pun bergantung gak pada adik-adik aku yang mengikut.

Hasilnya semalam..aku enjoy shopping dan dapat gak palazo kaler yang kucari semam ni. Hoyeeey!!.

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com