Saturday, January 25, 2014

TAK DER APAAA...

Korang penah tak ada pengalaman yang sama cam aku ni?.Nampak geng-geng berkumpul dan berborak sakan..bila aku datang..of coz ler aku excited nak tau apa yang dibincangkan. Tahu apa jawapan dorang?. Tak der apa..

Ek eleeehhh...berborak rancak tom tam! kalah menteri bersidang di Parlimen lagi..alih-alih tak der haper kata ko?. Habih...yang aku dengar dan tengok reaksi ko yang penuh perasaan bercerita macam nak terkeluar bijik mata tadi tu apa yek?. Opera bisu koooot...

Insiden cam ni tak habih di sini...omak den kat umah pun suka cam ni gak. Bercerita sakan dengan adik aku..bila ditanya..selama jer dia jawab..tak der apaaaa.Cukup tak gemor teman!

Agaknya dia pun faham bila tengok muka aku kelat cam peria.So jawapan yang dia bagi ialah,  'Aku ni bukan nyer kaset nak diulang2'..
Lorrr..tu ker sebab nyer....Tapi aku tetap tak suker ayat macam tu. Naj tau naper?. Ummmph...tak der apaaaaa.. hik hik terkena!

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com