Tuesday, September 2, 2014

CAM NI PUN ADA....

Aku nak share  dengan korang yang gemor bershoping melalui intenet cam aku ni..Selalu tu tak penah plak ada masalah apa2 tapi sorang minah ni plak wat spoil malah mungkin juga nembuat orang ramai cuak untuk membeli barangan melalui intenet ni.

Alkisah nyer..aku dah berkenan baju yg dia jual..Tak mahal mana pun cuma RM70 jer. Selalunya dalam masa paling lambat pun..2 hari dah sampai. Tapi ni dah lebih seminggu beb!. Yang buat gua hangin tu..aku message.. dia tak reply. Telephone plak tak angkat. .Sudahnya aku post kat wall dia...

Memang ler dia minta maaf dan return balik duit aku tapi cara dia cam tak professional. Kalau tak der stok ke atau ko terlupa nak post sekali pun..tanya ler aku samada aku still nak baju tu dihantar ke tak..ni terus minta account no.

Nasib ko la dik..kalu gitu cara ko meniaga..alamatnya tak lama..Paling penting, dalam bisnes kena ada tanggungjawab dan kejujuran..Aku tak kata ko menipu tspi cara ko mendiamkan diri sebelum ni membuat aku dan ramai yang dah terkena , black list nama ko dipersada bisnes intenet.Ko gak yg susah kan sebab kat luar sana. .ramai peniaga yang berlumba2 mencari customer...

No comments:

Post a Comment

Saraqistina80@yahoo.com